Sunday, January 7, 2007

Did you get mail?

David Bowie fylder år, Kim Skotte i Politiken. Mette Moestup. Art of reading, and what? Ægthed. Nedrigheden. Det voksne. Dargers dukker. Transformationer. Viljen/ Schopenhauer. Huset, ikke Perec, men et drømmehus, Eterlandets sublimeringer. Læseren. Om-automatismer. Det klassiske rum. Bech-Nielsen. Nogen på hattepulen. Fnidder herinde. Brutalitet. Paradokset: at man skal hjem-brutaliteten, for at lave noget. Det begynder med vold. Ordet forhindrer vold, skaber vold. Gamle tanker, konstruktioner. Ham alkoholikeren på Props. Kom ud å løbe i dag. Forsinkelsen. Hvor relevant er modenheden. Først leve, så skrible. Først skrible, for at leve. Lidt.

Jeg har været så uskyldig.
Det bekymrer mig at mærke nedrigheden.
Klokken er slået.
CVsoldaten er strøget.

En eller anden nappede rummet
skønt rummet causerede omkring aksen
mere udvidelse mere udvidelse
mindre og mindre plads

genderdress
kunstfilmen ind over filmen
reklamen ind over Proust
luftpres.

I skal vide at jeg er nogenlunde ægte optaget af at finde ud hvad fanden man stiller op, men jeg synes det er en stor opgave. Jeg har ligesom ikke tjek på det. Det synes jeg er vigtigt at få sagt: sagt.

No comments: