Thursday, November 29, 2007

Satan in magnitude

For helvede!
For helvede!

Hvis indvandrerkvinder skal blive iværksættere
skal jeg have en pingvin op i røven, lorte liv!

Hver dag hver dag
uden system
et selvtænkende fjæs.

Ude over vandet, ja.

Det fjæs ånder
fordi det cutter magnitude.
Kom, lad os tude-filosofere
Det er høstblomster
øllet fra mit kammer
blot potentielle potentialer
i sætninger af - pis og lort.

Jeg havde noget, jeg havde et bogstav
fra Champagne-sletten
klar som en forlovelsesring

Det stod, det virrede og aspirerede
mod volumen og betragtninger, pis og lort.

Jeg når ikke en skid.
Sig igen at marginalen er indbringende
lorte drabanter, lorte aviser,
lorte læsere.

Har mit fjæs omsider sat et punktum?
Har det sagt noget klart nu?
Jeg følger med, jeg følger med
jeg er aldrig blevet spurgt.

Da jeg lorte-spekulerede over: klaviaturer
total kontrol

at tænke står som skyklapper, ikke?

No comments: