Monday, November 12, 2007

Hi hi

Jeg lå i den gængse skrædderstilling
oprørt!

Hvad der kræves af vinterdyret er jo søvnen
men jeg var stadig rystet
næsten sanktioneret, men det kommer ud på et.

Udenfor hulen ligger mor død i kulden.
Vi har telegraferet myndighederne forgæves.
Vi mistede sammenhængskraften i naturen
Mor, hun åd bly ved et mellemværende

stresset af jægeren, og af sin egen bevidsthed.
Mine brødre ønsker at spise mor
ingen andre chancer.
Jeg prøver at holde dem væk fra kødet.

Det er den forbudte zone
akkurat som koncertpianisten
der har fået røde fingre og tilhold.

Den hyperdermiske effekt indtræder.
Mor er rød som håbet.
Jeg slår bror ned
vi er glemt for omverdnen.

Da opgiver jeg min indre cowboy.
Hunk løber ud og får fat i mor.

Det er ikke slut endnu.
Is this is this an airplane that I have before me?

No comments: