Thursday, November 22, 2007

Iron Maiden

Jeg er ikke den eneste, der er chokeret. Jeg gik rundt til alle rækker og åd min cookie, med maske, som om jeg ikke var fortvivlet. Den, min fortvivelse, var det vigtigt at skjule. Jeg havde fået opsnappet at de benyttede sig af de nyeste teorier, de seneste indsigter i digipodninger, forholdssituationer og hvor det æstetiske subjekt bør opholde sig. Om denne fauna af alt for kloge mennesker lå der retteligvis en seriøs aura. Jeg satte taket på holdt, om den kraftslambert skulle have resten af natten, bøffet en anelse i min egen siddestilling. Da de så kom, gruppen, med noget som må være en gennemtænkt, monetær digikombination, som jeg ser det et stykke fra antikken, da de koldt miksede tre elementer til en stødende sensuel coctail, trak jeg bort i mørket. Jeg slog op på mobiltelefonen og havde behov for at tale ud - med en eller anden.

No comments: