Tuesday, December 19, 2006

Fråde lavmælt

Jeg har lyst til at lægge det manus ud jeg har gang i.


Kantonen eller
Terpsichore is a whore.

to sektioner
1. syn, farve, optrapning.
2. vold, blindhed.

neat as a bird.

men jeg ved ikke hvordan man gør.

jeg sad og så Palin traske rundt i Hammerhøi, og han er jo moden for now, og da jeg besøgte min elskede havde hun sgu Vads monografi liggende fremme.

jeg tænkte at malere er heldige. de har koner, blivende uukrainske tøser, med opslået hår, og jeg tænkte i min dialogiske krampe når man ønsker at køre bogen ud over sin egen bog

at lave:

en super-tyst bog. interiør. konen kigger på aben (Hammershøi)

for engangs skyld indlevelse. ro. skønhed, sart som teenage-kiks.

hvor man dog hiver og flår i sin egen skabning for at se
noget.

jeg er flov, dog, over denne egocentriske start.

verden er verden.

No comments: