Friday, January 4, 2008

Tre adjektiver er ikke nødvendigvis en error

Men hovedet, som har studeret sig selv så længe, ved at fælder det først dommen, opstår der fra virkeligheden noget uventet, som sikrer uforudsigelighed. Jeg sidder i metroen mod Kalvin Ter og mener alle ungarere er nogle stumpe og indadvendte og unysgerrige tabere, der aldrig studerer medmennesket fordi det ikke interesserer dem, da just en ungarer kommer ind, som kigger sig omkring og studerer de medrejsende. Da har jeg taget fejl: men jeg ved ikke om dette fingerpegende princip kan eller skal overføres på skrivemetoden, hvis man kan tale om den? Jeg er netop kommet hjem og blevet hentet af min mor, da denne samt papfar udviser nysgerrighed og intelligens og vilje til at studere verden, hvilket indfører das error igen. De er ikke nogle langt ude lamme dumme skiderikker.

No comments: